Politica de Rambursare

Prezenta Politică de Rambursare stabilește condițiile în care WhiteCore, brand operat de WHITE PANTHER S.R.L., efectuează returnarea sumelor achitate de clienți pentru produsele și serviciile comercializate, în conformitate cu legislația română în vigoare.


DATE DE IDENTIFICARE

Operator economic: WHITE PANTHER S.R.L.
Brand comercial: WhiteCore
Telefon: 0747 022 448
Email: contact@whitecore.ro


DOMENIU DE APLICARE

Prezenta politică se aplică exclusiv:

  • rambursărilor aferente produselor returnate conform Politicii de Retur;
  • situațiilor în care returul este acceptat de WhiteCore;
  • comenzilor plasate la distanță.

Politica de Rambursare este aplicabilă diferit în funcție de categoria clientului:

  • persoane fizice (consumatori);
  • persoane juridice (SRL, PFA, ONG etc.).

RAMBURSARE PENTRU PERSOANE FIZICE

În cazul exercitării dreptului legal de retragere, de către persoane fizice, rambursarea sumelor achitate se face conform legislației aplicabile contractelor la distanță.

Rambursarea se efectuează în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care WhiteCore este informată cu privire la decizia de retragere, cu posibilitatea amânării plății până la recepționarea produsului returnat sau a dovezii de expediere a acestuia.


MODALITĂȚI DE RAMBURSARE

Rambursarea sumelor se realizează prin una dintre următoarele metode:

  • transfer bancar într-un cont indicat de client;
  • restituirea prin aceeași metodă de plată utilizată inițial, dacă este posibil;
  • credit intern, utilizabil pentru achiziția altor produse, doar cu acordul expres al clientului.

WhiteCore nu efectuează rambursări în numerar pentru comenzile online.


SUME RAMBURSABILE

Se rambursează exclusiv:

  • contravaloarea produselor acceptate la retur;
  • eventualele sume încasate în mod eronat.

Nu se rambursează:

  • costurile de transport inițiale;
  • costurile de retur;
  • taxele suplimentare rezultate din diminuarea valorii produsului;
  • serviciile deja prestate sau începute cu acordul clientului.

DIMINUAREA VALORII PRODUSELOR

În cazul în care produsul returnat prezintă urme de utilizare, deteriorări sau nu mai poate fi revândut ca produs nou, WhiteCore își rezervă dreptul de a reține o sumă corespunzătoare diminuării valorii acestuia.

Diminuarea poate fi cuprinsă între 0% și 100% din valoarea inițială a produsului, în funcție de starea acestuia la recepție.

Clientul va fi informat în scris cu privire la suma reținută și motivul acesteia.


RAMBURSAREA PENTRU PERSOANE JURIDICE

Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul legal de rambursare aferent retragerii din contract.

Orice rambursare către persoane juridice se efectuează doar:

  • cu acordul scris al WhiteCore;
  • în baza unei înțelegeri comerciale;
  • exclusiv prin transfer bancar.

PRODUSE DEFECTE ȘI GARANȚIE

În cazul produselor care prezintă defecte de funcționare, se aplică procedura de garanție, conform certificatului de garanție emis.

Rambursarea sumelor nu se aplică automat produselor aflate în garanție, soluționarea realizându-se prin reparare, înlocuire sau alte măsuri prevăzute de lege.


TERMENE ȘI VERIFICĂRI

WhiteCore își rezervă dreptul de a verifica produsele returnate înainte de efectuarea rambursării.

Rambursarea se efectuează doar după finalizarea procesului de verificare și acceptarea returului.


DISPOZIȚII FINALE

Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a luat cunoștință și acceptă prezenta Politică de Rambursare.

WhiteCore își rezervă dreptul de a modifica prezenta politică fără notificare prealabilă. Versiunea afișată pe site este cea aplicabilă la momentul plasării comenzii.